ΙΝΤΕΡΝΕΤ - ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ > CYTA

Κοντά στο break even η Cytavision

(1/1)

Kωνσταντίνος:
Κοντά σε break even point της επένδυσης βρίσκεται η Cytavision λόγω της αύξησης των συνδρομητών, μετά από σχετική συμφωνία του οργανισμού με την LTV.

Σύμφωνα με στοιχεία που απέστειλε η Cyta στη βουλή επισημαίνεται ότι με την αναβάθμιση του αθλητικού περιεχομένου και τη δημιουργία του νέου πακέτου sports plus, η υπηρεσία ανέμενε αύξηση των συνδρομητών και εσόδων της υπηρεσίας.

Επικαλούμενη υπηρεσιακή μελέτη καθώς και μελέτη βιωσιμότητας της επένδυσης από την KPMG, καταδεικνύεται πως η επένδυση θα είναι επικερδής στο τέλος της περιόδου ενώ τα επόμενα δύο χρόνια τα έσοδα θα υπερκαλύπτουν τα άμεσα έξοδα περιεχομένου.

Μέχρι τις 31/12/2014 οι συνδρομητές της Cytavision (νέοι πελάτες που αποκτήθηκαν και πελάτες sport plus στο οικιακό πακέτο και πακέτο δημόσια προβολής) και των υποθέσεων υπολογισμών όπως επεξηγούνται στη μελέτη βιωσιμότητας της KPMG έχει ήδη ξεπεραστεί το break even point της επένδυσης (το οποίο έχει επανακαθοριστεί στους 11.980 συνδρομητές).

Συμβόλαιο εκχώρησης περιεχομένου από LTV

Το συμβόλαιο προβλέπει την εκχώρηση προς τη Cyta των δικαιωμάτων αθλητικού περιεχομένου του ΑΠΟΕΛ για την περίοδο 2016-2019, Ανόρθωσης 2016-2019, Premier League 2014-2016 και Bundesliga 2014-2015.

Το αντάλλαγμα προς τη LTV για την εκχώρηση των δικαιωμάτων υπολογίσθηκε βάσει της υπολογιζόμενης τρέχουσας αξίας των δικαιωμάτων του αθλητικού περιεχομένου που κατείχε η LTV, αφαιρουμένου του ποσού το οποίο αναλαμβάνει η Cyta να το καταβάλλει στους αντισυμβαλλόμενους για τις ποδοσφαιρικές περιόδου 2014-2015 και 2015-2016.

Για την παροχή των υπηρεσιών αυτών υπογράφηκε ξεχωριστή συμφωνία με την LTV για την περίοδο δύο χρόνων και μονομερές δικαίωμα ανανέωσης της συμφωνίας από τη Cyta για 1+1+1 χρόνια.

Η συγκεκριμένη συμφωνία εκχωρήθηκε στην εταιρεία Triple AAA βάσει του δικαιώματος της LTV να μεταφέρει ή να εκχωρήσει υπηρεσίες σύνθεσης και ανάπτυξης καναλιών σε τρίτη οικονομική οντότητα μη ανταγωνιστική της Cyta υπό τα τεχνικά χαρακτηριστικά που συμφωνήθηκαν μεταξύ των μερών.

Εξοικονομήσεις ¤4 εκ. η Cyta από την προβολή αγώνων

Η Cytavision πέτυχε εξοικονομήσεις ύψους ¤4 εκ. στα συνολικά συμβόλαια με τις κυπριακές ομάδες σε σχέση με την προβολή των αγώνων του κυπριακού πρωταθλήματος και κυπέλου σύμφωνα με τον διευθυντή μάρκετινγκ της Cyta Λευτέρη Χρίστου.

Η εξοικονόμηση που επήλθε λόγω οικονομικής κρίσης αφορά στα συμβόλαια για την τριετία 2013-2016.

Με αφορμή ερώτηση που υπέβαλε η βουλευτής του ΑΚΕΛ Ειρήνη Χαραλαμπίδου, η αρχή επισημαίνει πως δεν μπορούν να δοθούν πληροφορίες για αθλητικό περιεχόμενο της Cytavision ούτε και το κόστος ανά συμβόλαιο ομάδας, αφού, όπως σημειώνει είναι ευαίσθητη πληροφορία.

Ο οργανισμός, πρόσθεσε, βρίσκεται σε διαδικασία ανανέωσης των δικαιωμάτων μέσω της διαδικασίας πλειοδότησης.

Όλα τα συμβόλαια, προστίθεται, έχουν δοθεί στην επιτροπή ελέγχου.

Σε ότι αφορά τα κριτήρια επιλογής συνεργατών της Cyta, αυτά είναι:

- Η υπηρεσία αγοράζει περιεχόμενο, τόσο κατευθείαν από τους κατόχους του περιεχομένου, όσο και από εγκεκριμένους αντιπροσώπους τους.

- Η απευθείας αγορά από κατόχους των δικαιωμάτων περιεχομένου δεν είναι δυνατή σε όλες τις περιπτώσεις, αφού συνήθως μεγάλες εταιρείες αγοράζουν περιεχόμενο για αριθμό χωρών και το μεταπωλούν μέσω των εγκεκριμένων αντιπροσώπων τους.

Επισημαίνεται επίσης πως οι όροι συμφωνίας με το ΑΠΟΕΛ και τη Ανόρθωση για 2016-2019 που διέπουν τα συμβόλαια αφορούν τηλεοπτικά δικαιώματα των εντός έδρας αγώνων για το κυπριακό πρωτάθλημα και κύπελλο καθώς και χορηγικό αντάλλαγμα.

Τα ανταλλάγματα των συμβολαίων είναι χαμηλότερα απΆ αυτά που δόθηκαν σε Ομόνοια και Απόλλωνα από τον ανταγωνισμό και συγκρίνονται ευνοϊκά με ανταλλάγματα άλλων συμβολαίων που έχει η Cyta με ομάδες χαμηλότερης εμβέλειας στη βάση των οπαδών όπως είναι η ΑΕΛ και ο Εθνικός.

Πηγή: http://www.stockwatch.com.cy/

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση